呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Break Apart - Bonobo、Rhye

小豆之家:

It's hard to take all of this hate
难以承受这些恨意
It's hard to take all of this hate, this hate
我难以承受这些恨意,这些恨意
First move they think they never saw
他们以为自己忽视的第一步
Be careful with me, be careful with
请小心翼翼地对待我,小心翼翼地
Join with me
请和我紧密结合
I should've heard your fear
我本该感受到你的恐惧

So, it's on me, so, it' on
因此,这都是我的错吧
I should'e heard your needs
我本应听到你的诉求
So, it's on, so, it's on, so, it's on
所以,这全都是我的错失
We've thrown apart these pieces
我们已经冰释前嫌
We've thrown apart these pieces
我们早已冰释前嫌
So, I don't go home
所以,我不会再回到起点
Tell me love, tell me love
对我说爱吧,对我说爱吧
You're my favourite, you're my favourite
你是我的挚爱,我的挚爱
But we're phasing, but we're phasing
可是我们必须经历一个个阶段
You're my favourite, you're my favourite
你是我的挚爱,我的挚爱
But we're phasing, but we're phasing
可是我们必须经历一个个阶段
You're my favourite, you're my favourite
你是我的挚爱,我的挚爱
But we're phasing, but we're phasing
可是我们必须经历一个个阶段
You're my favourite, you're my favourite
你是我的挚爱,我的挚爱
You're my
我的...
Instead of something to break apart
本该是万物纷纷凋零
Instead, it's just broke apart
取而代之,是我们渐行渐远
Stand up and shake this heart
站起来,让这颗心破碎
Instead, it's just a break apart from us
我们渐行渐远
I should've heard your fear
我本应感受到你的恐惧
Shame on me
这都是我的错
I should've heard your needs
我本应感受到你的需要
Shame on me
都是我的错
Help me out, on me, help me out, on me
救救我,逃离这困境,救救我
Help me out, on me, help me out, on me
.........
Help me out, on me, help me out, on me
.........
Help me out
救救我

小豆之家敬上!

评论

热度(27)