呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
The Deeper Level - Jodymoon

小豆之家:

Jodymoon 是来自荷兰的独立流行乐队,其核心成员包括Digna Janssen键盘手跟主唱,Johan Smeets吉他,打击乐,和声,Marie-José Didderen大提琴,Wim Spaepen小提琴.这是他们在2010年4月的新专辑《Who Are You Now》,歌曲以爱情,死亡,分别和社会问题为主题,弦乐与民谣结合的曲风,有着浓厚的伤感情怀。

There will always be
人生总有一种错觉
The deeper level when you think you've reached
你以为你已经达到了炉火纯青的境界
You think you've reached it all and then there is
你以为你已经征服了所有,但其实还有更多的山等着你
Always more
总是会有更多的山
Oh let it go
噢,让它随风
Sometimes I really feel
有时我真的感觉

The conflict that is there and it is for real
斗争就在那里而且是真真正正的争斗
Between my body and in my mind I know
我知道存在于我的精神与肉体之间
Then and there is always more
所以总会有更多的事情
The let-go
让它随风吧
So I go and move my way
所以我远涉它方
Whole like every day
身心合一每一天
Sometimes I really hear
有时我真的听到
These voices that keep telling me to reach
一些不断让我去征服的声音
For then at least I understand that why it is
然后我至少明白为什么会这样子
Could be that I cannot see
有可能是我没有远见吗
Its glory
其实是荣誉
So I go and move my way
所以我远涉它方
Whole like every day
身心合一每一天
But I wear this head
但我还有身体这负累
For the very first time
第一次
And I've carried my skin since I learn how to climb
我学会怎么带着身体攀登
It's not the very first time my singing
这并不是我第一次歌唱
Beyond known
未知
So I go and move my way
所以我远涉它方
Whole just like today
正如今天一样身心合一

小豆之家敬上!

评论

热度(17)