呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
The Walls - Xenia

小豆之家:

Hold on, hold on
等等,请等等
What are you waiting for now?
你还在等什么
I held your hand through this crumbling town
我拉着你的手穿过这座崩塌的城
Is this how you repay me for the wounds
你就这么报答
I had to bear for you?
我为你而受的伤
Take a look around and notice that the skies are turning blue
回眸看看,发现天色暗下来

Slow down, slow down
放慢些,脚步放慢些
See what you're doing to me
看你又在伤害我
Making it hard to see through this debris
愈发难以看穿我伤痕累累的内心
Is this how you repay me for all I've done
这就是你报答我的方式吗
I put my heart on the line like a fool.
我像个傻瓜一样把心脏拿给你看
Well, take a look around notice that I'm nowhere without you
当我环顾四周 发现 没有你 我一无所有
Cause the walls are falling down
我的世界在崩塌
And they hardly make a sound
悄无声息
Oh, you're heavy on my soul
你占据了我灵魂的大部分
Oh, you're heavy on me
重重的压在我身上
And the walls are falling down
我的世界仍在崩塌
Come on, come on
醒醒啊,醒醒
Look at what surrounds us
看看我们的现状
There's nothing left but these lonely cardboard streets
除了空荡荡的街道,我们一无所有
I'm travelling to you
我在靠近你
But my hearts a seat for too much time that I spent on my own
不过我的心里早已被没有了你的位置
But now I see the light,
但现在我看到了希望
I know I can't survive without you
我知道没有你我就活不下去
Cause the walls are falling down
因为我的世界在崩塌
And they hardly make a sound
悄无声息
Oh, you're heavy on my soul
你占据了我灵魂的大部分
Oh, you're heavy on me
重重的压在我身上
And the walls are falling down
我的世界仍在崩塌
And this whole time, I knew the time was coming
事到如今 我知道我的时间到了
The walls are caving in
我的世界越缩越小
Yet I left you
没有了你的位置
Left and tried to save myself from the feelin
离开了你 我试着不去思念
And this whole time, I knew the time was coming
我知道我的时间到了
The walls are caving in
我的世界在崩塌
Even when I left, you still stayed with me until the end
即使我心已死,你却依然陪着我到永远
And the walls are falling down
我的世界仍在崩塌
And they hardly make a sound
悄无声息
Oh, you're heavy on my soul
你占据了我灵魂的大部分
Oh, you're heavy on me
重重的压在我身上
And the walls are falling down
我的世界在崩塌
And the walls are falling down
我的世界在崩塌
And they hardly make a sound
悄无声息
Oh, you're heavy on my soul
你占据了我灵魂的大部分
Oh, you're heavy on me
重重的压在我身上
And the walls are falling down
我的世界仍在崩塌

小豆之家敬上!

评论

热度(26)