呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Like You Love Me - Conro

小豆之家:

Free your mind
栖息你的心灵
Looking what have we started?
回头看,我们成就了何等美好?
Turn the lights
灯光调转,照耀你我
Baby let's get honest
亲爱的,让我们坦诚以待
I've been waiting, you've been chasing
我已在阑珊处苦苦等待,你也在险远外苦苦追寻
Round and round we go
次次等待追寻,但终归原点


Baby let's undress the secrets
褪去秘密外的层层伪装
Build a fire burn the regrets
任这爱火烧尽悔恨之事
Wash away in ecstasy
狂喜形骸之外,让其洗尽痛苦
And let it take control
任其充斥脑海
Yeah, let you take control
是的,让你引我归于平静

Baby, you're the lock and I'm the key
宝贝,你如锁,我如匙,世世相生相依
Let me solve your mistery
让我赶去你心头阴霾
Yeah, yeah

Yeah we singin'
歌唱吧
So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你
Baby, you're the lock and I'm the key
宝贝,你如锁,我如匙,相生相依,相缠相离
Let me solve your mistery
让我解开你的心结
Yeah, yeah

Yeah we singin'
歌唱吧
So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你

So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你
So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你

Free your mind
栖息你的心灵
Looking what have we started?
回头看,我们成就了何等美好?
Turn the lights
灯光调转,照耀你我
Baby let's get honest
亲爱的,让我们坦诚以待
I've been waiting, you've been chasing
我已在阑珊处苦苦等待,你也在险远外苦苦追寻
Round and round we go
次次等待追寻,但终归原点
Round and round we go
次次等待追寻,但终归原点

Baby let's undress the secrets
褪去秘密外的层层伪装
Build a fire burn the regrets
任这爱火烧尽悔恨之事
Wash away in ecstasy
狂喜形骸之外,让其洗尽痛苦
And let it take control
任其充斥脑海
Yeah, let you take control
是的,让你引我归于平静

Baby, you're the lock and I'm the key
宝贝,你如锁,我如匙,相生相依,相缠相离
Let me solve your mistery
让我赶去你心头阴霾
Yeah, yeah

Yeah we singin'
歌唱吧
So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你
Baby, you're the lock and I'm the key
宝贝,你如锁,我如匙,相生相依,相缠相离
Let me solve your mistery
让我解开你的心结
Yeah, yeah

Yeah we singin'
歌唱吧
So let me love you like you love me
所以让我同等回馈你的爱

So let me love you like you love me
所以让我同等回馈你的爱
Let me love you like you love me
让我同等回馈你的爱

Baby, you're the lock and I'm the key
宝贝,你的心锁,指引着我的爱之匙
Let me solve your mistery
让我赶去你心头阴霾
Yeah, yeah

Yeah we singin'
歌唱吧
So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你
Baby, you're the lock and I'm the key
宝贝,你的心锁,指引着我的爱之匙
Let me solve your mistery
让我解开你的心结
Yeah, yeah

Yeah we singin'
歌唱吧
So let me love you like you love me
所以让我如你爱我般爱你

Let me love you like you love me
所以让我同等回馈你的爱

小豆之家敬上!

评论

热度(8)