呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
If I Told You - Escape the Day

小豆之家:

In the city, a bright light
一座城 一束光
The kind that is always around
光芒常在 照亮我心房
Take your wishes, hide now
此刻将你的心愿隐藏
If you know what it means to me
若你懂这对我而言意义为何
If I told you that my heart
若我对你说
Holds a part of that light
我心里紧握那点点微光

Then why is always something wrong?
那为何总有哪儿出了差错
You know what it costs me
你明白我花费心力
That I'm lost here
迷失其中

小豆之家敬上!

评论

热度(23)