呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Forever At Your Mercy - Ashram

Lucius的音乐工房:

       





       Your smiles a butterfly
  你的笑容宛若蝶翼飞舞
  Your eyes a two flames fire
  你的双眸饱含着燃烧的赤焰
  Your skirt around my nights like a summer moon
  Lighting up my place but still not mine to hold
  你的裙褶好似夏夜的月光萦绕我,点燃了我孤寂的心,却又如此遥不可及。



  Here I am and here I'll stay
  我将待在这里,决不离开
  Here I am
  我在这
  Forever at your mercy
  永远等候着你的宽恕


  Your skin's a forbidden dream
  你的肉体是我心底一个禁忌的梦
  Your taste a cool grapevine
  你好似一颗散发着清香的葡萄
  All you give is grace and beauty in trembling shade
  多年来我都沉醉在你的美和优雅所勾勒的美妙的回忆之中,不曾忘怀
  Please just realize you"ve got me hypnotized
  知道吗,亲爱的。你是我日思夜想的女神。


       Here I am and here I"ll stay

  我将待在这里,决不离开
  Here I am
  我在这里
  Forever at your mercy
  永远等候着你的宽恕,决不离开



等候恋人归来的漫长的时间里,男人平静的面容之下,是绝望和痛苦的尖叫。向极简主义致敬,歌词和旋律真心美哭。






评论

热度(6)