呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
I Miss Your Home - Audrey

小豆之家:

be a quite horse
做一只忘忧的马
we be barely sad
我们的生活可能会惬意许多
just be quite like that
就像一只忘忧的马那样生活着
when nightmares come first
当噩梦降临时
it's kind of pass
这也不失为度日的一种好方法
we feel alone
我们现在四面楚歌

and now I was broken between these white balls
而我也身陷囹圄
and now feel sooooooo for alone
我的茕茕孑立
and you wereeeeeerereere gone
你的踽踽独行
and I ,I miss your home
这一切的一切都让我想起你那温暖的避风港
I need you love for dare as time
在此刻我需要你那能与时间相抗衡的庇护
you will deep only one
你会独自坠入深渊
who knew it wasn't find
坠入一个无人知晓的深渊
and I remember to feeling the fight
而我也会铭记那战斗的感觉
when I close to the door of these big white balls
当我茕茕孑立时
and now feel sooooooooo alone
你也踽踽独行着
when you wereeeeeeeere gone
那种孤独的感觉简直要把我吞噬在黑暗里
and I ,I miss you home
此刻我对你那避风港的思恋已到达了极限
em out the door there is out the door
那些怪物马上就要冲破最后一道防线
but I know,I know you love me
但我深知你还是爱着我的
and now feel soooooooo alone
可当你离我远去时
when you weeereeee gone
我还是无法抵挡那无尽的孤独
and I,I miss your hoooome~
我好想回到那个避风港啊

小豆之家敬上!

评论

热度(12)