呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Touch (Vocal Mix) - MitiS

土媚儿:

‖拥有这音乐,像是捡着宝的感觉。五月的雨,说停就停,阳光笑着,从天上跌落下来。




《Touch (Vocal Mix)


The leaves keep dancing in the breeze,

叶子在微风中继续跳舞

It sends my world in silent motion

它以静默的方式发送我的世界

And as I breathe,

当我呼吸的时候

The colors bleed to stain the path that I have chosen

我所选择的道路上着者血色

How can I rely on time?

我如何依靠时间?


'Cause I don't wanna wait

因为我不想等待

When I finally get that rush,

当我终于得到这个急需的

I know it won't take much

我知道这不会太多

Just one touch,

只是一点触动

And that'll be enough for me

这对我来说就够了

Staring at the clouds of white,

盯着白云

They keep passing through the open

他们不断在扩散


And as I'm guided by the light,

当我被光引导的时候


I realize where I am going

我意识到我要去哪里

How can I rely on time?

我如何依靠时间?

'Cause I don't wanna wait

因为我不想等待

When I finally get that rush,

当我终于得到这个急需的

How can I rely on time?

我如何依靠时间?

'Cause I don't wanna wait

因为我不想等待

When I finally get that rush

当我终于得到了这个急需的


I know it won't take much

我知道这不会太多

Just one touch,

只是一点触动

And that'll be enough for me

这对我来说就够了




 


评论

热度(10)