呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Side by Side - The Workday Release

小豆之家:

作曲 : The Workday Release
作词 : The Workday Release
At the sight of your eyes
凝视你的双眼
I'm feeling at peace
仿佛四周寂静
At the sound of your voice
倾听你的声音
I'm falling in deep
仿佛落入深渊

When you tell me you love me
当你说 “我爱你”
There's no sweeter song
没有比这更甜蜜的歌了
Say it again, darling
亲爱的 再说一遍吧
And I'll sing along
我会独自轻唱

I am so sorry
我很抱歉
It took me this long
花费这么久
To come home to you
才回到你身旁
My one true love
我唯一的真爱
Forever I'm yours now
从现在起 我永远属于你
Forever you're mine
你也永远属于我
Let's spend forever
未来让我们一起
Side by side
白头偕老
Forever together
永远在一起
Starting tonight
从今晚开始

The world it will change
世界将会改变
And so will we too
我们也将如此
But the best will remain
但最美好的是
And that's me next to you
你在我身旁
So whatever the weather
无论天气如何
Wind, rain or sunshine
狂风暴雨 亦或是 阳光明媚
We'll face it together
我们将共同面对
For the rest of our lives
在我们余生之中

I am so sorry
我很抱歉
It took me this long
花费这么久
To come home to you
才回到你身旁
My one true love
我唯一的真爱
Forever I'm yours now
从现在起 我永远属于你
Forever you're mine
你也永远属于我
Let's spend forever
未来让我们一起
Side by side
白头偕老
Forever together
永远在一起
Starting tonight
从今晚开始

When the worst is at hand
当坏事近在咫尺
When good luck starts to land
当好运开始降临
I will look to you and smile
我将望着你微笑
And you'll know when I do
这时你也会知道
All that I need
我需要的一切(莫过于)
Is you here next to me
你在我身旁
It's why I'm so sorry
那就是为何我如此抱歉
It took me this long
我花费这么久
To come home to you
才回到你身旁
My one true love
我唯一的真爱
Forever I'm yours now
从现在起 我永远属于你
Forever you're mine
你也永远属于我
Let's spend forever
未来让我们一起
Side by side
白头偕老
Forever together
永远在一起
Starting tonight
就从今晚开始吧!

小豆之家敬上!

评论

热度(13)