呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Maybe - Lily Kershaw

小豆之家:

Let me go
让我离开
Gravity gets us all
被地心引力牵绊住的我们
Just thought you should know
只是想让你知道
In tomorrow's morning light
明天清晨后
Things will look a lot less frightening
恐惧会逐渐消退
Than now, than now, than now
现在,现在,现在

Maybe, just maybe
也许,只是也许
We could rewrite history
我们可以重新来过
Baby I'm fading
亲爱的,我正在离去
Oh I could use a little saving
或者我可以等到你的拯救
Maybe you could forget what I said
也许你可以选择忘记我说过的话
And just hold me instead
然后拥抱我
So you let me go
但是你却让我离开
I guess I understand
我想我懂得
I was the one who told you to
是我让你这么做的
And so the morning came, just to leave
当清晨来临的时候,直接转身离去
And nothing was ever the same, the same, the same
一切都会改变
Maybe, just maybe
也许,只是也许
We could rewrite history
我们可以重新来过
Baby I'm fading
亲爱的,我正在离去
Oh I could use a little saving
或者我可以等到你的拯救
Maybe you could forget what I said
也许你可以选择忘记我说过的话
And just hold me instead
然后拥抱我
Just hold me instead
然后拥抱我
Maybe, just maybe
也许,只是也许
We could rewrite history
我们可以重新来过
Baby I'm fading
亲爱的,我正在离去
Oh I could use a little saving
或者我可以等到你的拯救
Maybe you could forget what I said
也许你可以选择忘记我所说的
And just hold me instead
然后拥抱我
Instead
然后

小豆之家敬上!

评论

热度(18)