呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
5 AM - Calvin Harris、Tinashé

小豆之家:

5 Am - Calvin Harris & Tinashe
凌晨五点
Tryna live my life any way I like it
努力以我喜欢的方式过生活
Never let a seem hit 'em mess up my eye lid
不要让一个貌似毁了它们,影响生活节奏
Something 'bout, they hit me by surprise
一些事,突然冲进我的生活
She, feelin' hella sprung, if you with it then you got it
她,春心荡漾,若你跟上,你就得到了
I've been waitin' up, nothin' on but your chain now
我等了很久,除了你的镣铐没戴什么了

Filling up the tub, what's the scent of the day now
填满浴缸,今天用的什么香
Boy you can't resist it, boy you know you miss it
男孩子,你抗拒不了,男孩子,你知道你想它了
Can we find a way?
我们能找到一条路吗
5 am I can't eat right, I can't sleep right
凌晨五点我吃不好,我睡不好
I can't do anything without you
没有你我什么也做不了
I've been running from yuo all night and now it feel like
我整晚在逃避你,现在我觉得
I can't do anything without you
没有你我什么也做不了
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
I want it baby
我要它宝贝
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
Yeah I need it baby
是我需要它宝贝
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
I want it baby
我需要它宝贝
5 am and I want you baby
凌晨五点,我要你宝贝

5 am and I want you baby
凌晨五点,我要你宝贝

What you tryna play boy, you know I'm ready
你想玩什么,汉子,你知我准备好了
I'm like a buffet, bodiy's yours for the taking
我像自助餐,你自可取
Almost done for breakfast, tell me you gon' make it
早餐快好了,跟我说你会的
Hungry, hungry boy, you'll be begging for the bacon
饿,饿,汉子,你会特别想要培根的
Practising my tricks, I got plenty
练习我的技巧,我知道很多
Throw one down right now if you'd let me
如果你允许我的话, 我现在就可以说一个出来
Tell me what you like
跟我说你喜欢什么
Ride if you ready, ride if you ready, ride if you ready
准备好就来吧,准备好就来吧,准备好就来吧
5 am I can't eat right, I can't sleep right
凌晨五点我吃不好,我睡不好
I can't do anything without you
没有你我什么也做不了
I've been running from yuo all night and now it feel like
我整晚在逃避你,现在我觉得
I can't do anything without you
没有你我什么也做不了
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
I want it baby
我要它宝贝
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
Yeah I need it baby
是我需要它宝贝
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
I want it baby
我要它宝贝
5 am and I want you baby
凌晨五点,我要你宝贝

5 am and I want you baby
凌晨五点,我要你宝贝

Cause it's 5am, 5am I can't eat right
因为这是凌晨五点,凌晨五点我吃不好
I can't sleep right
我睡不好
Won't do anything without you
没有你我啥也不愿做
Can't do anything without you
没有你我什么也做不了
no no no no
不不不不
I Want you I want you babe
我要你 我要你宝贝
I want it baby
我要它宝贝
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
Yeah I need it baby
是我需要它宝贝
Want you I want you babe
要你 我要你宝贝
I want it baby
我要它宝贝
5 am and I want you baby
凌晨五点,我要你宝贝

5 am and I want you baby
凌晨五点,我要你宝贝

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(16)