呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Tattoo - Gjan

小豆之家:

十七岁的立陶宛女生GJan,唱着属于自己的风格,当同龄歌手都在校园爱恋的路线上时,选择摇滚,另类风,注定了GJan的与众不同。GJan的嗓音识别度高,唱腔偏向摇滚,带有点另类流行的风范。Not Afraid与Tattoo从不同的侧面展示其唱腔与唱功的水准。

I feel again that terrible itching
莫名恐惧席卷而来
Cutting my bones cutting my soul
剖心噬骨
You're pushing my veins
你按住我的脉搏
You're drawing a picture from my blood
用我的血绘出一幅画
I feel again that terrible itching
莫名恐惧席卷而来
Cutting my bones cutting my soul
剖心噬骨


My heart is on fire
我的心已在燃烧
You're drawing a picture from my blood
你用我的血绘出一幅画

Ta-ta-tattoo ta-ta-tattoo
就像文身
Read my story
叙述我的故事
It's written on my body
刻于身体之上

Ta-ta-tattoo ta-ta-tattoo
就像文身
Read my story
叙述我的故事
It's written on my body
刻于身体之上
It's written on my body
刻于我的身体之上
My body my body my body my body...
我的身体

Pretended you're god
你伪装成上帝
Pretended you're angel
你伪装成天使
The one who is observing me
那个一直默默注视我的人

Stay in my nightmares, get out of my dreams
存在于我的噩梦中,挥之不去
Get out get out get out
滚出去

I let you in, I told you whole story
让你靠近,是想告诉你所有我的故事
You're touching my skin
你轻抚我的肌肤
Feel what I feel
感我所感
You taking my breath
你带走我的呼吸
But there is no chance for you to win - no
但是你休想得逞

Ta-ta-tattoo ta-ta-tattoo
就像文身
Read my story
叙述我的故事
It's written on my body
刻于身体之上

Ta-ta-tattoo ta-ta-tattoo
就像文身
Read my story
叙述我的故事
It's written on my body
刻于身体之上
It's written on my body
刻于我的身体之上
My body my body my body yeah my body...
我的身体

And it's so hard to tell myself it's not the end
很难说服自己,一切还未结束
But I'll be strong like my mom said
我会像妈妈说地那样坚强
And I'm dancing in the midnight
夜深人静,我独自起舞
I'm firing like a torch
我像火炬一样燃烧

And it's so fine
感觉很好
Stand out of line
一反常态
Cause I am strong like my mom said
我会像妈妈说地那样坚强
And I'm dancing in the midnight night night
夜深人静,我独自起舞

Ta-ta-tattoo ta-ta-tattoo
就像文身
Read my story
叙述我的故事
It's written on my body
刻于身体之上

Ta-ta-tattoo ta-ta-tattoo
就像文身
Read my story
叙述我的故事
It's written on my body
刻于身体之上
My body yeah my body yeah my body yeah ...
我的身体
It's written on my body yeah yeah yeah
刻于我的身体之上

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(18)