呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Moshi Moshi - Poppy

小豆之家:

I'm so ready to get gone
我已经准备好要走了
I'm feeling like a powerful girl
我感觉像个神力女超人
So come with me, let's go
所以跟我来, 走吧!
Together we can take on the world
我们可以一起拿下整个世界
Cause, we're so beyond
因为我们是如此强大
Living like we're typical girls
就像普通女孩一样相处着

So take my hand and join me
所以拉着我的手, 跟我一起吧
Singing hey! hey! hey! okay!
唱吧! 嘿! 嘿! 嘿!
The world is ours
这世界是我们的
Moshi moshi
你好 你好
Hi, hello
嗨, 哈啰!
Did you call to talk to me?
你可以打电话给我吗?
Hajime konnichiwa
你好 你好
I like you and you like me
我喜欢你而且你也喜欢我
It's time to say hello to a new day
该是时候向新的一天说哈啰
And have a cup of tea with my very best friend
而且和我的好朋友喝一杯茶

Whoa, oh, oh, oh
哇, 噢, 噢, 噢

Are you ready to get lost?
准备好了吗?
Let's climb up to the highest peaks
来爬上最高的山峰
And climb higher above the clouds
爬的比那些云还高
You and I can do anything
你和我能做任何事
'Cause, we're so far gone
因为我们在一起这么久了
Living like the typical girls
就像普通女孩一样相处着
So take my hand and join me
所以拉着我的手, 跟我一起吧
Singing hey! hey! hey! okay!
唱吧! 嘿! 嘿! 嘿!
The world is ours
这世界是我们的啊
Moshi Moshi
你好 你好
Hi, hello
嗨, 哈啰!
Did you call to talk to me?
你可以打电话跟我聊天吗?
Hajime Konnichiwa
你好 你好
I like you and you like me
我喜欢你而且你也喜欢我
It's time to say hello to a new day
该是时候向新的一天说哈啰
And have a cup of tea with my very best friend
而且和我的好朋友喝一杯茶

Very best friend, my very best friend
好朋友啊, 我最好的朋友
Very best friend, my very-
好朋友, 我最好的...
My very best friend
我最好的朋友
Very best friend, my very best friend
好朋友啊, 我最好的朋友
Very best friend, my very best friend
好朋友啊, 我最好的朋友
'Cause we're so far gone
因为我们在一起这么久了
Living like the typical girls
就像普通女孩一样相处着
So take my hand and join me
所以拉着我的手, 跟我一起吧
Singing hey! hey! hey! okay!
唱吧! 嘿! 嘿! 嘿!
The world is ours
这世界是我们的啊
Moshi Moshi
你好 你好
Hi, hello
嗨, 哈啰
Did you call to talk to me?
你可以打电话跟我聊天吗?
Hajime Konnichiwa
你好 你好
I like you and you like me
我喜欢你而且你也喜欢我
It's time to say hello to a new day
该是时候向新的一天说哈啰
And have a cup of tea with my very best
而且和我的好朋友喝一杯茶
Have a cup of tea with my very best-
和我最好的... 喝一杯茶
Very best friend, my very best-Whoa, oh, oh, oh
最好的朋友, 我最好的... 哇, 噢, 噢, 噢
Very best friend, my very best friend
最好的朋友, 我最好的朋友
Very best friend, my very best friend
最好的朋友, 我最好的朋友
Very best friend, my very-My very best friend
最好的朋友, 我最好最好的朋友
Very best friend, my very best friend
最好的朋友, 我最好的朋友
Very best friend, my very-My very best friend
最好的朋友, 我最好最好的朋友
Very best friend, my very best friend
最好的朋友, 我最好的朋友
Very best friend, my very -My very, very best friend
最好的朋友, 我最好最好最好的朋友
Very best friend (Moshi moshi, very best friend)
最好的朋友 (你好啊, 你好, 最好的朋友)
Very best friend, my very best friend
最好的朋友, 我最好的朋友
My very best
我最好的

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(11)