呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
With This Love - Joy Enriquez

小豆之家:

作曲 : Prince
With this love, I hereby promise to
因为这份爱,我特此承诺
Stay with you come what may
不管发生什么,和你在一起
With this love, I give my all to you
因为这份爱,我把一切献给你
Forever and always
永远永远
when I needed to be stronger
当我需要变得更强大的时候

When I could not carry on
当我不能继续生活下去
When I though I would fail
当我认为我失败时
You were with me all along
你始终和我在一起
So this love is very dear to me
所以这份爱对我来说非常珍贵
And cannot be denied
不可否认
With this love I vow that I will be
因为这份爱,我发誓我会
Forever by your side
永远在你身边
I was lost and I was lonely
我迷茫,我寂寞
And my heart was so afraid
我的心里非常害怕
Then you lifted me up
你总是给我打气,提振我信心
And you wiped the tears away
你擦去眼泪
Now your love lives in a place I place
现在你的爱
No other one above
在我的心里无可取代
And my heart, as long as I may live
在我的心里,只要我活着
I give you with this love
我就会给你这份爱
I was lost and I was lonely
我迷茫,我寂寞
And my heart was so afraid
我心里非常害怕时
Then you lifted me up
你总是给我打气,提振我信心
And you wiped the tears away
你擦去眼泪
Now your love lives in a place I place
现在你的爱
No other one above
在我的心里无可取代
And my heart, as long as I may live
说句心里话,只要我活着
I give you with this love
我会永远以爱相许

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(11)