呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Deadbeat Girl - Day Wave

小豆之家:

I wait
我等待
I waited for you
我等待着你
I wanted for you
我想找
Something new
一些新奇的事情
For us to do
等着我们去做
You say
你说

You've found your calling
你找到了你的内心
You're running away
你跑开了
And there's nothing left
这已经没有什么
For us to do
等着我们去做了
Okay I'm looking for a reaction
好的 我等待着一个反馈
Oh
OH
But you're not good at them
但是你并不擅长这个
Okay I'm looking for a reaction
好的我等待你的反馈
Oh
OH
But you're not good at them
但是你并不擅长这个
I know what you're doing
我知道你在做什么
You're running away again
你又一次逃避
I know what you're doing
我知道你在做什么
I'm already way ahead
我已经做的够多了
'Cause you're a deadbeat girl
因为你是个不合拍的女生
A deadbeat girl at heart
一个本质上不合拍的女生
And when you try to be okay
当你试着当做一切都好
You just fall apart
你只会更加支离破粹
I know
我知道
I know you're hurting
我知道你在受伤
I'm not gonna say anything
我不会说什么
Or anything
或任何事
I know
我知道的
I know it's bad
我知道这不好
I'm not gonna stay around
我不会因为任何原因
For anything
待在你周围
Okay I'm looking for a reaction
好的 我在等着你的反应
Oh
OH
But you're not good at them
但是你并不擅长这个
Okay I'm looking for a reaction
好的我在等着你的反应
Oh
OH
But you're not good at them
但是你并不擅长这个
I know what you're doing
我知道你在做什么
You're running away again
你又一次在逃避
I know what you're doing
我知道你在做什么
I'm already way ahead
我已经做的够多了
'Cause you're a deadbeat girl
因为你是个不合拍的女生
A deadbeat girl at heart
一个本质上不合拍的女生
And when you try to be okay
当你试着当做一切都好
You just fall apart
你只会更加支离破粹
'Cause you're a deadbeat girl
因为你是个不合拍的女生
A deadbeat girl at heart
一个本质上不合拍的女生
And when you try to be okay
当你试着当做一切都好
You just fall apart
你只会更加支离破粹
'Cause you're a deadbeat girl
因为你是个不合拍的女生
A deadbeat girl at heart
一个本质上不合拍的女生
And when you try to be okay
当你试着当做一切都好
You just fall apart
你只会更加支离破粹
I know what you're doing
我知道你在做什么
You're running away again
你又一次在逃避
I know what you're doing
我知道你在做什么
I'm already way ahead
我已经做的够多了
'Cause you're a deadbeat girl
因为你是个不合拍的女生
A deadbeat girl at heart
一个本质上不合拍的女生
And when you try to be okay
当你试着当做一切都好
You just fall apart
你只会更加支离破粹

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(18)