呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
A Little Bit Closer - Manse、Jason Walker、Frank Pole

小豆之家:

When I see you I can read your mind
我总能一眼看穿你的思绪
I know what you wanna be to do tonight
知道你想给我什么小把戏
You don’t gotta shade I already know
没关系,不用躲避,我都清楚了
And if it ain’t love let it go
无需假装,至少坦坦荡荡
I can be your hero
做你盖世英雄
I can be your fool
为你一败涂地

Your hanging above with a cut loose
你被假象的枷锁吸引困惑
I wanna be the one to catch you
而我想做的就是让你解救
To catch you, to rescue
释放你,救赎你

When I see you I can read your mind
我总能一眼明白你的小心思
I know what you wanna be to do tonight
知道你想给我什么小陷阱
You don’t gotta shade I already know
没关系,不用躲避,我早发现了
And if it ain’t love let it go
不用隐藏,不用怕后悔一场
I can be your hero
做你盖世英雄
I can be your fool
为你一败涂地
Your hanging above with a cut loose
你被虚幻的自由荼毒缠绕
I wanna be the one to catch you
而我想做的就是让你解救
To catch you, to rescue
释放你,救赎你

Everything I do
用尽一切,不惜代价
Please be right back
快醒醒吧
Please be right back
快回来吧
It’s always been you
你知道你真实的样子
Please be right back
找回你自己吧
Just a little bit closer
哪怕只有这么一点

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(21)