呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Through The Dark - Alexi Murdoch

小豆之家:

Someone reaching for me now

有人正在寻找我
Through the dark, reaching for me now
正在穿越黑暗前来寻找
You need someone to hear you when you sigh
当你叹息 你需要别人了解你
Someone to wipe away those tears you cry
有人帮你擦去泪水 在你哭泣时
Someone to the hold you 'neath darkened sky
有人在昏黑的天 拥抱着你
Someone to love you more than i...
有人去爱你比我......

hu....
呜....
I love you more than I can say
我爱你甚于言表
I love you girl I love you more than I can say
我爱你无法用语言表达
Even with my heart in the way
即使我一个心也不够
.......

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(19)