呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Starlight - Jai Wolf

小豆之家:

Starlight raining over me
星光倾泻在我肩头
Like drifting through a memory
我像在记忆中漂流
Wake up in your crystal sky
在你晶莹的天空下醒来
We're floating to just to feel alive
我们漂流着,找寻着存在

Starlight raining over me
星光倾泻在我肩头

Like drifting through a memory
我像在记忆中漂流
Wake up in your crystal sky
在你晶莹的天空下醒来
We're floating till we fly
我们漂流着,直到飞起来

We're slowly falling through the night
我们慢慢沉入夜色
Illuminating coastlines
照亮了整个海岸
Headlights toward the afterline
头灯照耀着前船
Bright enough to shine
明亮的闪闪发光

Colors fade into the waves
色彩随破浪褪去
Swimming through reality
我遨游于现实中
I see your eyes above it all
看透了你的双眼
I can hear you call
我听见你在呼唤

Starlight raining over me
星光倾泻在我肩头
Like drifting through a memory
我像在记忆中漂流
Wake up in your crystal sky
在你晶莹的天空下醒来
We're floating till we fly
我们漂流着,直到飞起来

小豆之家敬上!

评论

热度(17)