呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Now Forever (feat. Khleo Thomas) - Sofia Reyes

乐LOFTER:

小豆之家:

Oh it's party time!
哦,派对时间到了
This what weve been waiting for
此刻是我们正在等待的
You ready?! You ready?!
你准备好了?你准备好了么?
Take me under your wings
用你的翅膀带我一起飞翔吧
Let's fly to the sunrise (Sunrise)
我们一起飞向日出吧
Hold me tight in your arms
在你怀里,抱紧我

You're making me feel alive (So alive)
你让我感觉到了存在
Like stars in the night sky
就像黑夜天空中的星星
you shine for me
你为我闪亮
Light me up like fireflies and lightning
就像萤火虫和星火一样,点亮了我的希望
Cause all we have is Now forever
因为此刻的永恒是我现在所拥有的
Go hard while we're together
当我们在一起,继续前行
Oh oh oh ohhh ohh
哦哦哦哦
To the moon we go~
我们到了月球上
Running wild like wolves forever
就像狼群一样狂野地奔跑
Turn up the night together
一起吧夜晚的暮色揭开
Oh oh oh ohhh ohh
哦哦哦哦
To the moon we go
我们到了月球上
Whoop!
呜。。。
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
To the moon we go~
我们到了月球上
When I look in your eyes
当我看到你的眼睛里面的时候
that's when i get Butterflies (Butterflies)
就是我看到蝴蝶一样的时刻
Live wild like we won't die
就像我们不会逝去狂野地活着
Get lost in your Paradise (Paradise)
在你的梦想天堂中迷失方向
Like stars in the night sky
就像黑夜天空中的星星
you shine for me
你为我闪亮
Light me up like fireflies ,and lightning
就像萤火虫和星火一样,点亮了我的希望
Cause all we have is now forever
因为此刻的永恒是我现在所拥有的
Go hard while we're together
当我们在一起,继续前行
Oh oh oh ohhh ohh
哦哦哦哦
To the moon we go~
我们到了月球上
Running wild like wolves forever
就像狼群一样狂野地奔跑
Turn up the night together
一起吧夜晚的暮色揭开
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
to the moon we go~
我们到了月球上
Whoop! Whoop!
呜。。。
all we have is Now forever
此刻的永恒是我现在所拥有的
Go hard while we're together
当我们在一起,继续前行
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
To the moon we go~
我们到了月球上
Running wild like wolves forever
就像狼群一样狂野地奔跑
Turn up the night together
一起吧夜晚的暮色揭开
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
To the moon we go~
我们到了月球上
She goes by the name Sofia
她名字是 Sofia
And I go by the name Khleo
我名字是 Khleo
Yeah

Let's go!
我们出发吧
Turn up Pull an all-nighter
我们彻夜狂奔
Set the party on fire
我们在开始疯狂的派对
Love in the air
在空气中相爱
Hands in the sky
在天空中牵手
Life taking us higher
生活让我们成长
Let me see you on the dance floor
让我看见你在舞池中
With your whole crew
和你的全体伙伴一起
Acting hella crazy
进行海拉般疯狂表演
Let me see you on the dance floor
让我看见你在舞池中
If you down to dance
如果你准备去跳舞
Then grab a lady
然后牵手了一位女士
Music knocking through the speakers
音乐在人们身旁回荡
We go hard don't need a reason
我们前行不需要理由
Dj turn it louder
dj可以让它更嗨
Tonight we got the power
今晚我们都有能量
Hey its your birthday
嘿 你的生日
It's your birthday
是你的生日
If this party was a race
如果这个派对是个赛跑
You in 1st place
你是第一名
All we have is now forever
此刻的永恒是我现在所拥有的
Go hard while we're together
当我们在一起,继续前行
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
To the moon we go
我们到了月球上
Running wild like wolves forever
就像狼群一样狂野地奔跑
Turn up the night together
一起吧夜晚的暮色揭开
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
To the moon we go
我们到了月球上
Whoop! Whoop!
呜。。。
Oh oh oh ohhh ohh
哦。。。
To the moon we go ~
我们到了月球上

小豆之家敬上!

评论

热度(14)