呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Finally Free - Kari Kimmel

小豆之家:

Letting my guard down
放下我的防备
Letting it all out
让它随风而去
Finally
终于
No longer scared
我不再害怕
I'm taking a chance
我借此机会
Letting go of my fears
不再让担忧成为前行的阻碍

I was lonely
曾经我身处孤独的囚笼
But you gave me

A reason to fall
是你给了我挣脱的勇气
Showed me how to love
你教会我如何去爱
and made me break down my walls
并使我推开心墙
Now I'm finally free
现在我终于自由了
Are you ready for me
而你准备好了吗?
'Cause I want you, I want you, I want you
因为我需要你,需要你,我需要你
I've given it all
倾尽所有
Now I'm ready to fall
我已经做好飞蛾扑火的准备
Oh I want to, I want to, I want to
哦,我想要,想要,想要大胆的爱一次
Do do do
来吧,来吧,来吧
Do do do
来吧,来吧,来吧
La la la
啦啦啦
La la la
啦啦啦
Do do do do
来吧,来吧,来吧,来吧
Do do do
来吧,来吧,来吧
Do do do
来吧,来吧,来吧
La la la
啦啦啦
La la la
啦啦啦
La la la la
啦啦啦啦
I'm giving up secrets
抛开一切秘密
Following my dreams

For the first time
有生之年第一次,我忠于内心的梦想
I'm taking a risk
我知道自己踏上了冒险之旅
Oh I don't wanna miss
可我不想错过它
Anything tonight
今夜之前
I was stuck here
我一直深陷泥潭
Then you saved me
是你拯救了我
Brought me to life
让我重获新生
Yeah you broke me
你斩断了我内心的那些羁绊
Now I'm ready
现在的我,不困于过去,不畏惧将来
Everything feels right
一切都感觉良好
Now I'm finally free
此刻我无拘无束
Are you ready for me
而你准备好了吗?
'Cause I want you, I want you, I want you
因为我需要你,需要你,我需要你
I've given it all
倾尽自我
Now I'm ready to fall
准备与你坠入爱河
Oh I want to, I want to, I want to
哦,我想要,想要,想要轰轰烈烈爱一场
Free falling I'm jumping off
坠落时我感觉身轻如燕
This is so unlike me
这和过去那个我截然不同
I don't wanna miss anything
现在的我不愿意错过任何事情
I would rather take a chance
即便握紧后落空,也要抓住机会
I'm finally free
终于我想通了
Are you ready for me
这样的我,你准备好了吗?
'Cause I want you, I want you, I want you
因为我想得到你,得到你,想得到你
I've given it all
倾尽自我
Now I'm ready to fall
现在的我唯爱是图
Oh I want to, I want to, I want to
哦,除了爱我什么都不要
I'm finally free
我终于获得自由
Are you ready for me
你准备好接受我的爱了吗?
'Cause I want you, I want you, I want you
因为我想得到你,得到你,得到你
I've given it all
摒弃所有
Now I'm ready to fall
我已经做好了飞蛾扑火的准备
Oh I want to, I want to, I want to
哦,我想要,想要,想要这样
Do do do
来吧,来吧,来吧
Do do do
来吧,来吧,来吧
La la la
啦啦啦
La la la
啦啦啦
Do do do do
来吧,来吧,来吧,来吧
Do do do
来吧,来吧,来吧
Do do do
来吧,来吧,来吧
La la la
啦啦啦
La la la
啦啦啦
La la la la
啦啦啦啦

小豆之家敬上!

评论

热度(42)