呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Isawyouupstairswithaknife - arthrn

小豆之家:

Are people afraid of you, Beth?
Beth 人们害怕你吧
Uh huh

Who's afraid of you, Beth?
谁害怕你
John, brother
哥哥 John
And why is your brother afraid of you?
你的哥哥为什么害怕你
Cause I hurt him so much
因为我伤他太深

Hmm


Night time
夜幕
'Cause I don't like them seeing me do it
因为我不想他们看见我那么做
But they can feel me do it
但他们还是知道我做了什么
Uh-hmm, and what would you do to them, Beth?
Beth 然后你会对他们做什么
Stab them.
用刀刺
Okay. What would you stab on them?
好的 你为什么要刺他们
A knife
一把匕首

Okay

And so it bled, hurt it a lot and so it bled
它受伤了 流了那么多血
And uhm, would pain me a lot, he'd hit on me
它会让我更加痛苦 他会打我
Wouldn't be very nice to me
那可不太好
How old were you?
你多少岁
Uhm, one
一岁
And, in your nightmare, what happens?
在你的噩梦里有些什么
I get real scared
我怕极了

Where are you in the nightmare and
你当时在什么地方
What happens in the dream?
又发生了什么
I'm in the house, upstairs
我在一个大房子里 在楼上
And then what happens there?
楼上有什么
When he comes upstairs and
他走上楼梯
Uhm, hurts me
伤害我
How do you feel when you talk about this?
谈论这件事你有什么感觉
Scared
害怕

小豆之家敬上!

评论

热度(12)