呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Beautiful - Late Night Alumni

小豆之家:

Here we are
我们来了
Finally together
终于相聚了
Holding close
紧紧相拥着
Never release this feeling This moment
感受这一刻永不忘记
My dream is now
梦成真了
That I'm with you
就是和你在一起

'Cause your beautiful
因为你如此美丽
Something in your eyes
你的眼睛告诉我
Tells me I have found
我找到了
Love that never dies
永远不灭的爱火
I don't have to dream
我不必寻梦
Reality is beautiful in you...
现实中有了美妙的你
I've never felt more true
前所未有的真实感
There you are
你在的地方
Finally the answer
就是答案
Take my hand
执子之手
Never release
与子偕老
The sweetness
抓住甜蜜
The magic The happiness
抓住魔法般的幸福感
I found in you
我遇到了你
Cause you're beautiful
你是如此美丽
Something in your eyes
你的眼睛里
Tells me I have found
告诉我要找的就是你
Love that never dies
爱火永不熄灭
I don't have to dream
我不必再寻梦
Reality is beautiful in you...
这世界有了美丽的你
I've never felt more true
前所未有的真实
Here we are...
我们相聚了
Cause you're beautiful
因为你的美
Something in your eyes
你的眼神里
Tells me I have found
告诉我要找的就是你
Love that never dies
爱火永不熄灭
I don't have to dream
我不必再去寻梦
Reality is beautiful in you...
这世界有了你而美丽
I've never felt more true (x3)
前所未有的真实
Cause you're beautiful
因为你太美了
I've never felt more true...
前所未有的真实
Beautiful...
那么美

小豆之家敬上!

评论

热度(15)