呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Believe - Elliot Berger、Laura Brehm

小豆之家:

Trying to hear music from silence
试着从沉寂中听到乐音
Watching as everything falls away
目睹万物从你身畔飞速逝去
Taking steps in the open air
你则羽化而登仙

Blindly following something
闭眼只顾着去追寻
As it pulls me to the edge
直到行至水穷处

I know I'll go somewhere
我心知我终要离去

I'm taking off into the endless sky
直奔向辽阔天空
I'm opening my heart and I free my mind
所以我放纵了思想
I won't let fear keep me from flying
恐惧不会使我坠落
The one thing I need cannot be seen
因为冥冥中有什么在我背后依托
It's to believe
这样坚信

I was scanning the surface
当我脱离地球表面之时
Looking everywhere for a sign
世间万物都将成为渺小的坐标
Have not yet found meaning
而至今仍浑浑噩噩的人

Wasn't ready to let go
还未下定决心离开
But it's clear I have to leave
睁眼看看哪!
For tomorrow's waiting
蹉跎了今日难道还要蹉跎明日

I'm taking off into the endless sky
放纵自己吧
I'm opening my heart and I free my mind
直奔一望无际的云霄
I won't let fear keep me from flying
恐惧不会使我望而却步
The one thing I need cannot be seen
因为我知道我背后有所凭借
It's to believe
信念,是信念吧

I was wishing for some guidance
过去我总是等着人来引导我
For a path I could understand
引我向安全可靠的道路
But all I need is to believe in
现在我明白,心中信念才最可贵
What I have always had within
从始至终生生不灭

I'm taking off into the endless sky
直奔向一望无际的碧霄
I'm opening my heart and I free my mind
放纵了心灵也放飞了自我
I won't let fear keep me from flying
恐惧不会使我退缩
The one thing I need cannot be seen
所见皆不可靠
It's to believe
唯有信念使我坚不可摧

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(13)