呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Don't Cry - Dave Thomas Junior

小豆之家:

Standing in the rain
你独自站在雨中
To wash away your pain
以为这样可以洗净心中的苦痛
Now you’re in reverse
而现在你又走进另一个极端
So tell me where it hurts
告诉我你痛在何处
And if you need someone
如果你需要某个人的肩膀
When the silence comes
在孤独袭来之时

I’ll lay down by your side
那时我会搂着你肩膀陪在你身边
Til everything’s alright
直到你一切安好
So don’t cry
所以 别哭了
Don’t cry
不要再流泪了
It’s only gravity
大概是地心引力吧
That keeps you here with me
让你和我一起待在这里
Baby don’t look down
亲爱的 别向下看
Cause we’re on higher ground
因为我们正站在悬崖边上摇摇欲坠
It’s the price we pay
这就是我们要付出的代价
So lonely fade away
心中的孤独也随风散去了
But I’ll be on your side
而我会一直陪伴你左右
Til everything’s alright
直到所有事都云淡风轻
So don’t cry
所以 别哭了
Don’t cry
别再流眼泪了
Cause tears will dry
因为 眼泪终有一天会流完 如同心里的伤口终会愈合
And I’ll be here with you if you change your mind
而我会一直陪着你 直到你回心转意
So don’t cry
所以 别再流泪了
Don’t cry
你还有我呢

小豆之家敬上!

评论

热度(17)