呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
You Don't Love Me - June Noa

小豆之家:

Could this all be real?
这是真的吗
Or do I keep falling for your lies
还是我陷入了你的谎言
Tell me if love went to true
告诉我到底有没有真正的爱情
Why send me sink for your eyes
为何你让我日渐消沉
I got no time to waste
我不能再虚度光阴
So don't hesitate no more
所以求你别再犹豫

This no cure for the pain
这样的苦楚无药可医
And now I'm frozen and I can't run away
我受困于此 无法挣脱
You make me sees all we can be
是你让我看到希望
But you don't love me
但是你对我却没有爱
love me ,love me baby I need you
爱我吧 宝贝我爱你
If love gives you warm
如果爱给人温暖
Why am I are healed in the cold night
那为何我在寒夜里疗伤
I followed you went to this stone
我随你于此地步
looking for something I won't find
你却在找寻我不想要的结果
I got no time to waste
我不能再虚度光阴
So don't hesitate no more
所以求你别再犹豫
This no cure for the pain
这样的苦楚无药可医
And now I'm frozen and I can't run away
我受困于此 无法挣脱
You make me sees all we can be
是你让我看到希望
But you don't love me
但是你对我却没有爱
love me ,love me baby I need you
爱我吧 宝贝我爱你
I might be waste my whole life
我缱绻一生
making you want me
来让你爱我
saying yeah yeah yeah yeah yeah
你满口答应
But I know something is not right
但是我知道这不是真的
No , you don't love me
是的 你不爱我
You don't love me
你不爱我
This no cure for the pain
这样的苦楚无药可医
And now I'm frozen and I can't run away
我受困于此 无法挣脱
You make me see all we can be
是你让我看到希望
But you don't love me
但是你对我却没有爱
love me ,love me baby I need you
爱我吧 宝贝我爱你

小豆之家敬上!

评论

热度(13)