呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Ghosts - Scavenger Hunt

小豆之家:

Every search for truth leads me back to you
我想 你一定是我人生的真谛吧
If the path's not clear, you will find me here
道路千千万,我们总能相遇
If love is a game, it doesn't feel the same to me
如果爱是场游戏,每一刻都面目不同
Still I live to breathe every word you say
我也仍然牢记着,从你口中说出的每一个词语

Every action is just a reaction
明明已经熟稔得心有灵犀

But it feels like the first time
却又好似初次相遇
It's magnetic, it's attraction
这般如痴如醉的感觉
Never stopping when it feels right
别扫兴啦,在这样酣畅的时辰

Don't slow down, move closer now
求你了别停下,继续吧
Every map I found
无论我到哪儿
Oh it always leads back to you
最后都会回到你身边
Let's just try to escape this night
逃离吧,逃离这夜晚
On an endless ride
在无尽的公路上飞驰
Oh it always comes back to you
只要是和你...

There's a place where I leave my heart untied
在你身边我不需要小心翼翼
Keep the windows closed, hide the ghosts inside
车窗摇下来,别管外面那些妖怪
I'm almost colder when you're holding me
抱紧我,抱紧我好吗,我冷
It's a silver lining, so complete
你是我唯一的光源,闪耀

Every action is just a reaction
明明已经是心心相印的爱人
But it feels like the first time
一切却新鲜得好似初次相遇
It's magnetic, it's attraction
如此的妙不可言
Never stopping when it feels right
别扫兴了,正是酣畅淋漓之时呢

Don't slow down, move closer now
别停下,抱紧我啊
Every map I found
无论我去到何处
Oh it always leads back to you
最后都免不了回到你身边
Let's just try to escape this night
要和我一起逃离这漫长的黑夜吗
On an endless ride
驾车在公路上一直飞驰
Oh it always comes back to you
只要是你

Run away, you could run away with me
走吗,与我一起
Run away, you could run away with me
走吗,逃离这暗淡黑夜
Run away, want you to run away with me
好吧...我要你与我一起逃离这暗淡黑夜
Run away, run away with me
一起,远走高飞

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(14)