呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Dreams Are Real - Tinashé

小豆之家:

Sky goes blue
天色被染蓝
Love flows through
爱情淙淙流过
And how you feel
感觉怎么样呢
Dreams are
梦就像是
My nigga, wake up feelin' blessed up
嘿就是你,快醒来被赞美洗礼
You gon' get these bands, you gon' get these checks up
你会被镶上金边,你会被观察

Made it under pressure
重压下你这么做
You fold under
你已被笼罩
Today's a brand new day
今天是全新的一天
Old habits die hard, but we'll find another way
旧习难改,不过我们会尝试其他方法
Laid up right next to me and everything is straight
在我身边,你卸下防备吧,所有的一切都如此直接明了
Gon' get left behind if you choose to stay the same
你若执迷不悟,只会落后
Cause the
因为啊
Sky goes blue
这天色逐渐转蓝
Love flows through
爱情滚滚而来
And how you feel
感觉怎么样了
Dreams are real
梦成了现实
Dreams are real
梦变成真的
Dreams are
梦它在
Got my mind in the zone
专注地牵扯我的思绪
Ain't no real one too real to do the shit that you want
再没有人真真正正地去做你想做的事
You ain't know what I'm on
你也不知道我的境地
You ain't on the level I'm on
你不会知道我的境地
I was on the road traveling
我正在远行的路上
They can't find me, they can't find
没人能找到我,不留蛛丝马迹
I was on the road traveling
我正在远行的路上
They can't find me
没人找得到我
So get up right next to me and everything is straight
所以安然从我身边醒来吧,一切都如此简单明了
Gon' get left behind if you choose to stay the same
你若执迷不悟,只会被抛在身后
I always remember
我永远都不会忘
Sky goes blue
天色是怎样一点点变蓝的
Love flows through
爱情是怎样扑面而来的
And how you feel
你的感受
Dreams are real
成真的梦境
Sky goes blue
天色渐蓝
Love flows through
爱如洪流
And how you feel
你感觉如何
Dreams are real
这些梦都成了真的
What you waiting on?
你还在焦急等待什么?
Let 'em know, know, let 'em know, know
告诉我吧,我要将一切谙熟于心
(Dreams)
(梦啊)
The future is mine
未来属于我
The future is mine
未来属于我
The future is mine (the future's mine)
未来属于我
Mine
属于我
The future is mine
未来属于我
The future is mine
未来属于我
The future is mine
未来属于我
The future is mine
未来属于我
Mine
属于我
The future is mine
未来属于我
Mine
属于我
The future is mine
未来属于我
Mine
属于我

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(21)