呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Eternal - Beauvois

小豆之家:

Just another morning
只是一个早晨
Without seeing your eyes
没有看到你的眼睛
The cold blue of your bed sheets
冷蓝色的你的床单
And the cold breath of your lies
你的谎言和冷的气息
I wanted it to be different
我希望它是不同的
I still don't believe it's true
我还是不相信这是真的

But you told me it'll be alright
但是你告诉我 你会没事的
And I want it to be alright
我希望它是没事的
So I lay down and pray for you
所以我躺下来 为你祈祷
I lay down and pray for you
我躺下来 为你祈祷
Cause we're just two hearts
因为我们只是两颗心
Two young lovers that were set apart
两个年轻的恋人分开
Nothing will break our love,our love
没有什么会打破我们的爱 我们的爱
Cause we're just two hearts
因为我们只是两颗心
Two young lovers that were set apart
两个年轻的恋人分开
Nothing will break our love,our love
没有什么会打破我们的爱 我们的爱
It's Eternal
它是永恒的
Just another morning
只是一个早晨
This time i'm not alone
这次我不是一个人
I brought some sadness and grief
我带了一些令人悲痛和悲伤的
And this bottle of wine
和这瓶酒
I don't want it to be different
我不希望它是不同的
I just want to die alone
我只想孤独终老
'Cause you told me it'll be alright
因为你告诉我会没事的
And it is not gonna be alright
它是不会好起来的
So I lay down and pray for me
所以我躺下 为我祈祷
I'm ****ed up and so lonely
我搞砸了 那么孤独
I lay down and pray for you
我躺下来 为你祈祷
I lay down and pray for you
我躺下来 为你祈祷
Cause we're just two hearts
因为我们只是两颗心
Two young lovers that were set apart
两个年轻的恋人分开
Nothing will break our love,our love
没有什么会打破我们的爱 我们的爱
Cause we're just two hearts
因为我们只是两颗心
Two young lovers that were set apart
两个年轻的恋人分开
Nothing will break our love,our love
没有什么会打破我们的爱 我们的爱
It's Eternal
它是永恒的

小豆之家敬上!

评论

热度(18)