呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
september - Flower Face

小豆之家:

pull the curtains shut and go back to bed
拉上窗帘 回到床上沉入梦乡
can't kill the blinding light inside my head
却无法泯灭脑海中耀眼的光芒
almost wanted to kill myself
我几乎想自行了断
but I'd rather stay alive
但我宁愿继续活下去
numb the panic in our bones we go back to school
心底的不安已经麻木 我们回到学校
spent summer sinking to the bottom of swimming pool
盛夏里我们沉入泳池

you know I've got a thousand places on my mind
你知道我有那么多想去的地方
but I'd rather be with you
可我宁愿陪伴在你身边
if you don't want to stay
若你不愿驻留于此
then we can go
我们可以离开这里
I've got two bus tickets and a burning faith
我有两张车票 以及不灭的信念
that we'll get out of here somehow
我们终会离开这里
and if I let you down
若我让你失望了
just let me know
请告诉我
I can leave you alone
我可以不来打扰你
I can find my way home
我可以找到归途
I just hoped you'd stay around
我只是希望你能陪着我
pull the curtains shut and go back to bed
拉上窗帘 回到床上沉入梦乡
can't hear over the beating drum inside my head
听不见脑海中鼓声般的狂跳
I'm sorry for the phone calls
很抱歉我给你打了通电话
and backseat dreams
我坐在后座上入梦
I just
我只是
hoped you'd come around
希望你能陪着我
you wore a new shirt and your hair was clean
你身着新衣 风仪秀整
spent a night outside our heads
在外彻夜不归
tried to sleep at cocaine speed
只想狂欢 整夜不眠
I almost wanted to hold your hand but I
我多想牵着你的手
can't stop falling down
可我依然失魂落魄
all those sleepy daydreams
做着那些昏沉的白日梦
all those late night cabarets
那些夜晚灯火烂珊的舞厅
hold me till it's over
我会待在里面直到打烊
I don't want to go home
我不想回家
I don't want to grow up
我不想长大
I just want to stay awake with you
我只愿与你一同不眠

小豆之家敬上!

评论

热度(27)