呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
YOU - Maryon

小豆之家:

I said leave me alone
让我独处一时
This time you got to disappear from my eyes
这次你要消失在我视线中
I cannot sleep
我彻夜难眠
Something in my head takes me away
脑海中思绪万千牵制着我
I go, I go, let me to go
我走 我走 让我走吧
Chasing the stars, I'll be alright
追逐繁星 我一切尚好

I go, I go, let me to go
我走 我走 让我离去
Chasing the stars, I'll be alright
追逐繁星 我一切尚好
You

Oh you
Oh 你啊
Oh you
Oh 你啊
Oh you
Oh 你的身影

Sometimes, in my head
时常在我脑海中浮现
You appear vividly
是那样栩栩如生
And I would kill these thoughts
我会扼杀这些想法
Cause I can't stand anymore
因为我再也无法忍受
I go, I go, let me to go
我走 我走 让我走吧
Chasing the stars, I'll be alright
追逐繁星 我一切尚好
I go, I go, let me to go
我走 我走 让我走吧
Chasing the stars, I'll be alright
追逐繁星 我一切尚好
You

Oh you
Oh 你啊
Oh you
Oh 你啊
Oh you
Oh 你啊

It takes me away, away, away, away
带我远离此地 远离 逃离
It takes me away
带我远离此地
I can't explain, it's in my brain
我无法解释 都烙印与脑海中
It takes me away, away, away, away
带我远离此地 远离 逃离
It takes me away, away
带我远离此地 远离
I can't explain, it's in my brain
我无法解释 都烙印与脑海中
If I'm around you
倘若我伴你身边
You

Oh you
Oh 你啊
Oh you
Oh 你啊
Oh you
Oh 你啊

小豆之家敬上!

评论

热度(11)