呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
White - Hana

小豆之家:

I did it alone in the snow
我孑身漫步雪地中
You wouldn't let go
你不会放手
Couldn't let go
不能任我远去
Wouldn't let it inside
也不会铭记这段情
No matter how hard I tried
不管我如何竭尽全力
Floating in an ocean alone
独自飘荡于浩渺烟波中

And you wanted devotion, I know
我知悉 你也想投身于这片汪洋
In the white I finally see
茫茫雪地中 我终见得
The light pouring all over me
光芒倾泻在我身上
I'm on my own
我单枪匹马
It's alright
并无大碍

I waited alone in the snow
在雪地里 我独自等待
I'm ready to go
我准备启程了
I'm ready to know
我准备好面对现实了
Wouldn't wanna go hide
我不愿躲闪
No matter how hard I cried
就算我泪如泉涌
Floating in an ocean alone
独自飘荡于浩渺烟波中
But I know where I'm hoping to go
可我清楚我愿归向何处
In the white I finally see
茫茫雪地中 我终见得
The light pouring all over me
光芒倾泻在我身上
I'm on my own
我孑然一身
In white
银装素裹

In the white I finally see
茫茫雪地中 我终见得
The light pouring all over me
光芒倾泻在我身上
I'm on my own
我孑然一身
In white
银装素裹

小豆之家敬上!

评论

热度(17)