呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
The Zero Point - Au5、Holly Drummond

小豆之家:

It's building inside of me
有什么东西在我心里慢慢堆积
Push it down, don't let it breathe
压住它,不要让它呼吸
I feel like I'm about to blow
我快要被它撑爆了
But I keep holdin' on
但我要坚持住
I won't let it show
不能让它得逞,不能让别人知道
Lightning strikes the ground
那道击中大地的闪电

This thunder in me will let me be
是我心里的闪电
Deafened by the sound
我听不见它的声音
These thoughts in my mind will leave me behind
脑海里的那些念头,它们最终会放过我的
Will leave me behind
它们会放过我的

It's building inside
它们在我的心里慢慢堆积
Questions torment my mind
那些折磨着我的一个又一个问题
How am I supposed to know
我怎么可能知道
When my story's gonna end?
我的故事什么时候会落幕呢
Lightning strikes the ground
那道击中大地的闪电
This thunder in me will let me be
是我心里的闪电
Deafened by the sound
我听不见它的声音
These thoughts in my mind will leave me behind
脑海里的那些念头,它们最终会放过我的
Will leave me behind
它们会放过我的

It's building inside
它们在我的心里慢慢堆积
Questions torment my mind
那些折磨着我的一个又一个问题
How am I supposed to know how my story's gonna go?
我怎么可能知道我的故事会以怎样的方式展开
I won't let it show
我要藏住这个秘密
No, I won't let it show
不,我不能让它得逞,不能让别人知道
Lightning strikes the ground
那道击中大地的闪电
This thunder in me will let me be
是我心里的闪电
Deafened by the sound
我听不见它的声音
These thoughts in my mind will leave me behind
脑海里的那些念头,它们最终会放过我的
Will leave me behind
它们会放过我的

小豆之家敬上!

评论

热度(12)