呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Stay - Ember Island

小豆之家:

Walking careless over ice
小心翼翼地走过薄冰
My hands were cold
我的双手如此冰冷
Your hand in mine
你的手就在我手心
How I wish that things would be
我多希望事情
Just as easy as they seem
能像它们看起来一样简单
As they seem
就像它们看起来一样


Just let me stay
请让我留下来
Stay in your arms
蜷缩在你的臂弯里
I'm ready to give
我准备放弃
Give up this fight
放弃这场战争
Into your arms
躲进你的怀里
Into your soul
躲进你的灵魂
Maybe I'm losing
也许我正在失去
I'm losing control
失去控制

Faded shadows in my eyes
我眼神里的阴影
I never knew that life would leave my love behind
我从来没想过生活会把我的爱抛在身后
How I wish that things would be
我多么希望事情
Just as easy as they seem
能像它们看起来一样简单
As they seem
像它们看起来一样

Just let me stay
请让我留下来
Stay in your arms
蜷缩在你的臂弯里
I'm ready to give
我决定放弃
Give up this fight
放弃这场战争
Into your arms
躲进你的怀里
Into your soul
躲进你的灵魂
Maybe I'm losing
也许我正在失去
I'm losing control
失去控制

Just let me stay
请让我留下来
Stay in your arms
蜷缩在你的臂弯里
I'm ready to give
我决定放弃
Give up this fight
放弃这场战争
Into your arms
躲进你的怀里
Into your soul
躲进你的灵魂
Maybe I'm losing
也许我正在失去
I'm losing control
失去控制

And I'm longing for the moment
我已为此刻等候多时
When my wish is gone for good
当我的希望消失殆尽
We are lost but we will find home
我们在此刻迷失但我们终会找到归途
When we're ready to forgive
当我们准备原谅之时

I'm longing for the moment
我已等候多时
When my wish is gone for good
当我的希望消失殆尽
We are lost but we will find home
我们在此刻迷失但我们终会找到归途
When we're ready to forgive
当我们准备原谅之时

Just let me stay
请让我留下来
Stay in your arms
蜷缩在你的臂弯里
I'm ready to give
我决定放弃
Give up this fight
放弃这场战争
Into your arms
躲进你的怀里
Into your soul
躲进你的灵魂
Maybe I'm losing
也许我正在失去
I'm losing control
失去控制

Just let me stay
请让我留下来
Stay in your arms
蜷缩在你的臂弯里
I'm ready to give
我决定放弃
Give up this fight
放弃这场战争
Into your arms
躲进你的怀里
Into your soul
躲进你的灵魂
Maybe I'm losing
也许我正在失去
I'm losing control
失去控制

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(12)