呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Honeybee - Lenka

小豆之家:

作曲 : Lenka/Jason Reeves
作词 : Lenka/Jason Reeves
You’re like a honey bee
你就像一只蜜蜂

Bringing me something sweet
带给我的总是甜蜜

But why do you have to steal me?
但是你为何偷走我的心?

‘Cause all my skin is wrapped around your knees
因为,我拜倒你的西装裤下

But I am feeling numb without you here
但是没有你,我觉得没滋没味变得麻木

So don’t you lose your way
所以你不要迷失自我

Follow the light of day
按天照日

Never get the rain in your wings
在你的翅膀下绝对不会有风雨

I let the wind bring you back to me
我让风把你带回我的身边

Oh I’m like a hummingbird
嗷,我像一只蜂鸟

Humming away the hurt
嗡嗡作响的伤害

But it won’t be fall before I fall to the earth
但是,在我落在地球上之前它不会使我掉落

Because oh I’m feeling numb without you here
因为,嗷,没有你,我觉得没滋没味变得麻木

So don’t you lose your way
所以你不要迷失自我

Follow the light of day
按天照日

Never get the rain in your wings
在你的翅膀下绝对不会有风雨

I let the wind bring you back to me
我让风把你带回我的身边

Do you know you bring me so much pain?
你可知道,你带我那么多的心痛么?

Does the way you show you love me feel the same?
你能告诉,你爱我有同样的感觉么?

When you lose your way
当你迷失自我

Try to follow the light of day
尝试按天照日

Never get the rain in your wings
在你的翅膀下绝对不会有风雨

I let the wind bring you back to me
我让风把你带回我的身边

I let the wind bring you back to me
我让风把你带回我的身边

Please let the wind bring you back to me
请让风将你带到我身边

小豆之家敬上!

评论

热度(7)