呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Fantasize - Kye Kye

小豆之家:

Sit and stare
静坐,凝望
Take your time
时光从容
I already see it
我已经看穿一切
Fantasize, fantasize
耽于幻想
For everything to fall into pictures
万物入画
You and I
你和我

It doesn't come at once
姗姗来迟
You and I
你和我
See for yourself where it goes
在你流浪的地方寻觅你的踪迹
You and I
你和我
It doesn't come at once
姗姗来迟
You and I
你和我
See for yourself where it goes
在你流浪的地方寻觅你的踪迹
Speak or wait
交谈或翘首
Subtle breeze and cutting patterns
清风徐来,思绪破碎
I realize, realize
我意识到
Soaking in, love is accepted
爱已被接纳,深入骨髓无法自拔

小豆之家敬上!

评论

热度(11)