呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Her - Kye Kye

小豆之家:

dust to illustration
一切都已消散
stranger to deception
欺瞒中已陌然
silhouette in color
你的轮廓却仍清晰
love is all i followed
爱是我一直所跟随的

she has got me running
她让我一直追逐

faster than the wind blows
速度比风还快
sorrow without silence
悲伤已无需寂静
built the walls that hid you
默默堆砌那隐藏你的墙
oh your hands i cried when i lost them tears falling touching the surface
当我失去你的双手时,我大声哭喊,眼泪掉落在地上
oh i'm afraid of losing the time
我害怕来不及
oh i cant stay oh cant i stay
我不能停留 不能再停留

fleet footed walk i danced hou i knew it
我跳着转瞬即逝的舞步 就像我以前知道的那样
how would it be in years when we are saved from this
当我们获得救赎时 为何时间已过多年
fleet footed walk i danced how i knew it
我跳着转瞬即逝的舞步 就像我以前知道的那样
how would it be in years when we are saved from this
当我们获得救赎时 为何时间已过多年

小豆之家敬上!

评论

热度(9)