呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Lack of Emotion - SKOTT

小豆之家:

We are better off as long as we are cheaters
我们能过得很好只要我们一直说谎
Cheaters
欺骗
Out of seeing your bad behavior falling deeper
看不到你的丑恶就会越陷越深
Deeper
越陷越深

I lack in trust of emotions order
我不相信感情是理性的

Oh you are get decide to put the glass
你决定在你我之间安置一块玻璃
My sense of devotion order
阻隔我忠诚的心
Cause you're not what I need
因为你不是我需要的
And you feed all the lies in my head
你对我说了所有的谎
Still you never get me nowhere
你从未得到我
Lack of emotions
感情太淡

Once I thought that you and I might have a chance
曾经我以为你我还有可能
Chance
有机会
Heart beats promises of honesty won't last
新的心跳预示了坦诚并不会持久
Never last
不会持续下去

I lack in trust of emotions order
我不相信感情是理性的
Oh you are get decide to put the glass
你决定在你我之间安置一块玻璃
My sense of devotion order
阻隔我忠诚的心
Cause you're not what I need
因为你不是我需要的
And you feed all the lies in my head
你对我说了所有的谎
Still you never get me nowhere
你从未得到我
Lack of emotions
感情太淡

Why do you fly and go this way?
为什么你要这样远走高飞
I never asked of you to come and save me
我从未要求你来拯救我
Maybe I will die alone
可能我将会孤独的死去
But I won't have to bother once I'm gone
但是当我离世,我不会抱怨

I lack in trust of emotions order
我不相信感情是理性的
Oh you are get decide to put the glass
你决定在你我之间安置一块玻璃
My sense of devotion order
阻隔我忠诚的心
Cause you're not what I need
因为你不是我需要的
And you feed all the lies in my head
你对我说了所有的谎
Still you never get me nowhere
我从未属于你
Lack of emotions
我们没有感情

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

打赏传送门:感谢支持!

小豆之家敬上!

评论

热度(13)