呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
So Dope - Violet Days

乐LOFTER:

小豆之家:

I like to stay up late at night
我喜欢熬到深更半夜
Thinking about past below fight
在挣扎中回忆往事
I would go crazy over you
我会想你到无法自拔
We have a blast than we were through
与昔日相比 如今我们纵情玩乐
Running around underneath grounds
在地下室肆意追逐玩闹
Barefoot singing
赤着脚唱起歌

We’re too loud
尽情高歌
You think your smell does great
你觉得你身上散发着好闻的味道
I look on daze over my chest
我已恍惚迷离

It was so dope
无法自拔
It was so dope
情难自禁
I give everything away
我倾我所有
To do it again someday
希望有天能与你重归于好
You were the wet dream of all time
你让我总是梦里含泪
Had my sleepless so many nights
多少个夜我难以入眠
I stole a shirt with your perfume
我偷偷拿走一件带着你香气的T恤
I still get high by the smell of you
嗅着你的气息 我已然心潮澎湃
Sometimes I drive by your old house
有时我驶过你的旧屋
Can’t stop hoping you come around
止不住盼望你出现在眼前
Take me away ,grabbing my hand
抓紧我的双手带我离去
Just one more time to forever end
给我一次机会 我们会永生相随

It was so dope
这情意让我无法自拔
It was so dope
情难自禁
I give everything away
我倾我所有
To do it again someday
希望有天能与你重归于好
It was so dope
这情意让我无法自拔
It was so dope
情难自禁
I give everything away
我倾我所有
To do it again someday
希望有天能与你重归于好

Ahhhhh ahhhhhh ahhhhhh ahhhhhhhh

Ahhhhh ahhhhhh ahhhhhh ahhhhhhhh


I like to stay up late at night
我喜欢熬到深更半夜
Thinking about past below fight
在挣扎中回忆往事
I would go crazy over you
我会想你到无法自拔
We had a blast than we were through
与昔日相比 如今我们纵情玩乐

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(23)