呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Faking It - Krs.、Mars Today、Maurice Moore、KINGBNJMN、Khary

小豆之家:

I remember when we used to talk about our lives
我记得我们谈起我们生活的时候
Promise that we'd always try
发誓要不断尝试
Guess that makes us both liars, liars
估计我们都失言了
Even when I wasn't good we'd try to play along
即使我难受的时候我们还是
Pretending that we were strong
假装我们很坚强
Adding more fuel to the fire, fire
如同火上浇油

So cool, all the games we used to play
我们从前的把戏太冷酷
Sit around and plan on our future days
坐以待毙,奢求未来
Talk about how we'd look when we were grave
空谈当我们死去时候的模样
And when we would retire-tire
或是我们退休的时候
Now I think that we should throw it away
现在想来只不过是多此一举
'Cause, we've been broken for days
因为,我们长久阻滞不前
We're so stuck and away
故步自封
I don't see us making it, quit faking it
我们受不起,只能自欺欺人
Quit faking, faking
别在装啦
Baby why you faking, faking
亲爱的你为什么假装没事
And lately I've been faking, faking
我最近也欺骗自己
I don't see us making it, quit faking it
我们受不起,只能自欺欺人
Quit faking, faking
别在装啦
Baby why you faking, faking
亲爱的你为什么假装没事
And lately I've been faking, faking
我最近也欺骗自己
I don't see us making it, quit faking it
我们接受不了,只能继续自欺欺人
This shit right here is suicide
这个阶段就如同自杀
I'm prepared to die
我准备好去死了
Your mom gon' call with no reply
你妈妈打电话却来无人接听
And she gon' be surprised
她会因此震惊
You say you love me, girl you like
你说你爱我,喜欢我
Can we argue all the time?
我们要这样一直吵下去么?
Half the time we gon' be fucking you can't look me in the eye
吵架的时候你多半都不敢看着我的眼睛
But you want that work (oh yeah)
你却希望这可以起作用
You don't even phone-ing
你甚至不接电话
When I'm mad at you don't fake, but that's the only time you're my gir-ir-irlll yeah
我为你不假装的时候疯狂,因为在那个时刻你才是我的女孩,耶
Only when you're honeys when you're blowing up the phone
只有你生气挂掉电话才像我的宝贝
I was willing to give you all my love
我想给你我全部的爱
Now I'm falling out of love the game is too much
现在我一点点在爱的游戏中退出来
Nah-aawh I can take it
呐 我受得了
But I'll forget it all when you're naked
但是我不会忘记你赤裸的身姿
So baby why you faking
亲爱的别装了
I feel like we're faking love
我感觉我们的爱都是假的
You don't give, I'm taking love
你不给我爱,我又如何接受
I mean no sex isn't bad
没有性的爱不算糟糕
You go down to make it up
你却敷衍了事来弥补
In my heart I had a rope so, I lasso'd the moon for you
在我心里,有根绳索可以为你把月亮都拖拽过来
But you were too down to Earth and, I was trying to be a star
我努力想成为天上的星辰,而你却不愿与我同行
Would've crashed if we had a car
如果我们有辆车我们大概会撞坏它
Drunken love if we had a bar
如果我们有间酒吧我们会酩酊大醉
Why you gotta put it all on my tab?
为什么你把这些都记进我的账单?
We used to go half like 50 yards
我们之前都对半承担
I'm open in the end zone
我处在结束区
Feelin' like the friend zone
我感觉像是
I got intoed
踏进了朋友区
I know light skin niggas are still in style
我知道浅肤色的黑人还是受欢迎的
So it can't be because of my skin tone
所以不会是因为我的肤色
What's the point of begging for you to stay though, stay though
求你留下来的意义又何在呢
I heard you be chillin' with Masego-sego
我听说你在水疗按摩很享受
Summer time you used to be my baby, yeah
那年夏天你还是我的,耶
But we've gone to the grave from the cradle, cradle
不过我们都已离开了摇篮步入坟墓
I know things about you that no one else knows
我知道你那些从未对别人启齿的事
You like shell toes, don't like shell fish
你喜欢贝壳头鞋,不喜欢贝类生物
Jailbreak cellphones, think I'm selfish?
我把手机越狱,你觉得这很自私?
Got two tattoos above your pelvis
你的盆骨上面有两个纹身
One says unchained melodies next to blue suede shoes 'cause you like Elvis
一个是《锁不住的旋律》另一个是《 蓝色羊皮鞋》,因为你喜欢猫王
I know every thing about you, so I know when you're being overzealous
我知道你所有的事情,所以我知道你过分热情的时候
Life's like a long funeral
生活就像冗长的葬礼
So love is just a tomb for two
而爱情就是两个人的坟墓
And if we both know this isn't love
若我们彼此意识到这不是爱情
Then how 'bout we make room for the truth
那么让我们给真相腾出点空间
'Cause I'd love to see you smile some time
有时我真的很爱看到你的笑
Even if it ain't with me
即使不是在对我笑
Quit faking, faking
别再装啦
Baby why you faking, faking
亲爱的你为什么佯装自己
And lately I've been faking, faking
我最近也欺骗自己
I don't see us making it, quit faking it
我们受不起,只能继续自欺欺人
Quit faking, faking
别再装啦
Baby why you faking, faking
亲爱的你为什么佯装自己
And lately I've been faking, faking
我最近也欺骗自己
I don't see us making it, quit faking it
我们受不起,只能继续自欺欺人

网易云音乐同步更新

用户名:小豆之家

小豆之家敬上!

评论

热度(9)