呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Turning - Suzanne Ciani

玉如意:

ben:

苏珊·希雅妮的音乐被美国乐坛如是形容“自然、纯净,彷佛是潜意识里最向往的温柔”。典雅唯美的钢琴与新世纪电子合成音乐之间原本很可能会是一种妥协的关系,但她却将二者完美结合,虽然音质旋律变化无穷,但音乐表情却是控制自如,因为对音乐的深刻体认,使得她能善用这样的语言去述说女人对感情的无限依恋,同时维持一种纯净自然的生命情怀。


Tell me you love me
告诉我你爱我

Tell me that you're mine again
再一次告诉我你属于我

Tell me you won't turn away
告诉我你不会离开我

Turn like the seasons
宛如春夏秋冬的交替

Turn back to me once again
你会再次回到我身边

Circling all the way
一起流转起舞

Once you were my blue-eyed prince
你曾是我的蓝瞳王子

Walking love from an endless sleep
爱情在无尽的梦中漫游

You made all of my wishes come true
是你让我所有的梦想成真

Turing all of my dreams into you
我所有的梦都是关于你

Turing and swirling and whirling round you again
是你再次让我魂牵梦萦

Twirling and curling round you
我在你周围不停地流转

Turning and burning and yearning for you again
流转起舞让我更加向往你

All my life with you
我人生意义所在就是和你在一起

But lately I'm losing sleep
但最近我却辗转反侧

someone else is in your eyes
你的眼眸里闪着其他人的影子

Won't you turn back to me my love
为什么你不回到我身边,我的爱人?

Won't you stop telling me lies
为什么一直欺骗我?

Turing and swirling and whirling round you again
是你再次让我魂牵梦萦

Twirling and curling round me
我在你周围不停地流转

Turning and burning and yearning for me again
流转起舞让我更加向往你

All my life with you
我人生所有的意义就是和你在一起

It is a chance, a romance
这是一段缘分,一个美丽邂逅

It's a dance we do
我们一起跳支舞吧

Turning in circles we go
一起不停地流转

Turning like the seasons
就像交替的四季一样

Turning back to me once again
再次回到我身边吧

Never let me go
不要让我离开你

Tell me you love me
告诉我你爱我

Tell me that you're mine again
告诉我你再次属于我

Tell me you won't turn away
告诉我你不会离开我

Turn like the seasons
就像春夏秋冬的交替

Turn back to me once again
会再次回到我这里

Circling all the way
一起流转起舞

Turing and swirling and whirling round you again
是你再次让我魂牵梦萦

Twirling and curling round you
我在你周围不停地流转

Turning and burning and yearning for you again
流转起舞让我更加向往你

All my life with you
我一生意义所在就是和你在一起

评论

热度(47)