呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
I Don't Give - Avril Lavigne

小豆之家:

Every time you go away
每当你离我而去
It actually kinda makes my day
却令我轻松无比
Every time you leave you slam the door
每当你转身离开,总用力将门一甩
You pick your words so carefully
你遣词造句
You hate to think your hurting me
不愿承认伤害了我
You leave me laughing on the floor
这样做却只会让我笑翻天

Cause I don't give a damn
因为老娘根本不在乎
I don't give a shit
对你说的那些屁话
What you say about that
我一点兴趣也没有
You know
你要明白
I don't give a damn
我毫不在意
I don't give a shit
对你瞎掰的那些话
What you say about that
我压根儿不屑去听
You know
你要搞清楚
I'm not gonna cry
我一滴眼泪也不会掉
About some stupid guy
为了那些傻逼玩意儿
A guy who thinks he's all that
那自以为是的家伙

I thought we were just hanging out
我以为只是出去玩玩
So why'd you kiss me on the mouth?
你为啥跑来亲我的嘴?
You thought the way you taste would get me high
你以为凭这点儿伎俩就会让我高潮
You went to all your friends to brag
然后就能跑到狐朋狗友那吹牛逼了
Guys are always such a drag
你也就这点出息了
Don't you know the reason
难道你不知道
That I kissed you was to say goodbye
我是让你亲完就滚蛋吗
Cause I don't give a damn
因为我压根不在乎
I don't give a shit
你说的那一堆话
What you say about that
我没那闲工夫听
You know
你知道
I don't give a damn
我不在乎
I don't give a shit
对你说的那些屁话
What you say about that
我一点兴趣也没有
You know
你明白
I'm not gonna cry
我一滴眼泪也不会掉
About some stupid guy
为了那些傻逼玩意儿
A guy who thinks he's all that
那自以为是的家伙

Hanging hanging out
出去玩玩
I am simply hanging hanging out
我只是想出去玩玩
I am simply hanging
如此单纯的想法
So why'd you kiss me on the mouth
但你为啥要亲我
Don't you know that I...
你难道不知道
I don't give a damn about you
我根本不在乎
I don't give a shit about you
你算哪根葱
I don't give a damn about you
我不在乎
I don't give a shit about you
我不在乎
I'm not gonna cry
我不会流泪
About some stupid guy
为了那些臭男的
A guy who thinks he's all that
那自以为是的家伙
I don't give a damn
我不在乎
I don't give a shit
对你瞎扯的那些话
What you say about that
我压根儿不屑去听
You know
你知道
I don't give a damn
我不在乎
I don't give a shit
我不在乎
What you say about that
你说了些什么
(I don't give a damn)
我不在乎
I don't give a damn
我不在乎
I don't give a shit
我不在乎
What you say about that
你说的那些屁话
You know
你知道
I don't give a damn
我不在乎
I don't give a shit
我不在乎
What you say about that
你说了些什么

小豆之家敬上!

评论

热度(43)