呼明君

圣杯在古老的罗斯林下静待,
剑刃圣杯守护着她的门宅,
与大师的杰作相拥入梦,
漫天星光下,她终可入眠。
Destiny - Markus Schulz、Delacey

小豆之家:

Hello how did you find me
你好 你是如何找到我的
How did you find me
你是如何找到我的
Where have you been hiding
你是躲到哪儿去了
I know I know
我知道 我知道
That you remind me remind me
是你提醒了我 提醒了我
This fire inside me
这把火在我的心中

Feels like we met somewhere before
这感觉好似我们曾在哪儿见过
Saw you my heart just hit the floor
我的心在看到你的那一刻便跌到了地上
This time I'm following the signs
这一次我会追随内心
This moment could flash before your eyes
这一刻将会将会在你眼前闪现
So if we just can't get it right
如果我们怎样都无法在一起
Then maybe we'll try in another life
那么也许我们可以换个地方相遇
If I die in your arms tonight
如果今夜我在你的怀中死去
Then baby I'll see you on the other side
那么宝贝我将在另一个世界遇见你
So if we just can't get it right
如果我们怎样都无法在一起
Then maybe we'll try in another life
那么也许我们可以换个地方相遇
If I die in your arms tonight
如果今夜我在你的怀中死去
Then baby I'll see you on the other side
那么宝贝我将在另一个世界遇见你
So alone that I've been waiting
我一直在孤单中等待着
I've been anxiously patient for
我一直在焦急地忍耐着
Our love to rule the nations
为了我们的爱统治着国家
The future is what we are facing
未来是我们现在所面对的
What if we choose to turn the page
假使我们选择翻过这一页
Will that lead to the end of days ohho
那是否会结束掉我们在一起的时光
That's why you are the missing piece
正是这样 你是我缺失的那一块儿
There's no way to run from destiny
谁也无法改变命运
Ohho
哦...
So if we just can't get it right
如果我们怎样都无法在一起
Then maybe we'll try in another life
那么也许我们可以换个地方相遇
If I die in your arms tonight
如果今夜我在你的怀中死去
Then baby I'll see you on the other side
那么宝贝我将在另一个世界遇见你
So if we just can't get it right
如果我们怎样都无法在一起
Then maybe we'll try in another life
那么也许我们可以换个地方相遇
If I die in your arms tonight
如果今夜我在你的怀中死去
Then baby I'll see you on the other side
那么宝贝我将在另一个世界遇见你
So if we just can't get it right
如果我们怎样都无法在一起
Then maybe we'll try in another life
那么也许我们可以换个地方相遇
If I die in your arms tonight
如果今夜我在你的怀中死去
Then baby I'll see you on the other side
那么宝贝我将在另一个世界遇见你

小豆之家敬上!

评论

热度(20)